Известие

Collapse
No announcement yet.

147 JTD 8v - грешка с датчика за високо налягане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
    Само да вметна че този тест не гарантира изправността на дюзите .
    Така е, ама тоя софтуер не дава корекциите за този двигател. А и ако не впръскват като мъгла ....

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Така е, ама тоя софтуер не дава корекциите за този двигател. А и ако не впръскват като мъгла ....
      За това си има стендове за тестване.
      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
        За това си има стендове за тестване.
        Абе то има, ама стендаджията се изказа по подобен начин, като му казахме, че имаме разтопен цилиндър. Иначе преди това "перфектен си". Перфектен ама с теста за обратната нафта бях видял на око (без да меря милиграми), разлика на същия цилиндър. Не знам кво мерят тея стендаджий. Ама ако разтопиш бутало, отвориш ми мотора и погледна, аз без стенд мога да ти кажа коя ти е проблемната дюза. И кво прайм
        Как да е, по ме притеснява това със захранването на дюзите. Че на два от цилиндрите изгасва, а на другите два не. Трябва да и замеря една компресия.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
          Абе то има, ама стендаджията се изказа по подобен начин, като му казахме, че имаме разтопен цилиндър. Иначе преди това "перфектен си". Перфектен ама с теста за обратната нафта бях видял на око (без да меря милиграми), разлика на същия цилиндър. Не знам кво мерят тея стендаджий. Ама ако разтопиш бутало, отвориш ми мотора и погледна, аз без стенд мога да ти кажа коя ти е проблемната дюза. И кво прайм
          Как да е, по ме притеснява това със захранването на дюзите. Че на два от цилиндрите изгасва, а на другите два не. Трябва да и замеря една компресия.
          Аз пък се чудя как компа разбира на кой цилиндър няма компресия ,та да спре захранването на дюзата ?
          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
            Аз пък се чудя как компа разбира на кой цилиндър няма компресия ,та да спре захранването на дюзата ?
            Как да спре захранването? Компа нищо не спира. Аз ги спирам ръчно, един по един вадя буксите от дюзите докато работи мотора на свободен ход.
            На два от цилиндрите изгасва след като дръпна захранването на дюзата. На другите два продължава да работи на 3 цилиндъра.
            Логиката ми е, че там където гасне, цилиндъра е добре. А там където не гасне има някакъв проблем в самия цилиндър. Дали компресия, дали гориво.
            Демек, гасне понеже спирам читав цилиндър. И не гасне понеже читавите остават да работят и си бачка на 3 цилиндъра.
            Логиката ми е такава, може и да бъркам.

            Comment


            • #36
              1-3-4-2 последователност на дюзите
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
                Как да спре захранването? Компа нищо не спира. Аз ги спирам ръчно, един по един вадя буксите от дюзите докато работи мотора на свободен ход.
                На два от цилиндрите изгасва след като дръпна захранването на дюзата. На другите два продължава да работи на 3 цилиндъра.
                Логиката ми е, че там където гасне, цилиндъра е добре. А там където не гасне има някакъв проблем в самия цилиндър. Дали компресия, дали гориво.
                Демек, гасне понеже спирам читав цилиндър. И не гасне понеже читавите остават да работят и си бачка на 3 цилиндъра.
                Логиката ми е такава, може и да бъркам.
                Аз мисля, че логиката ти не е съвсем вярна.

                Изключваш 1 цилиндър и моторът работи лошо на 3. Това означава, че тези 3 все пак ги бива (или някои от тях) Но това не означава, че този който си изключил работи зле.

                Изключваш 1 и гасне "от воле". Това означава, че трите, които остават работят лошо (или някои от тях). Но това не означава, че този който си изключил, работи добре.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:29.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Аз мисля, че логиката ти не е съвсем вярна.

                  Изключваш 1 цилиндър и моторът работи лошо на 3. Това означава, че тези 3 все пак ги бива (или някои от тях) Но това не означава, че този който си изключил работи зле.

                  Изключваш 1 и гасне "от воле". Това означава, че трите, които остават работят лошо (или някои от тях).
                  Да. Точно това ми е логиката. Може и да не съм се изразил правилно.

                  Другата ми логика е, там където не гасне, при изключена дюза - дюзата пикае. Ама не знам дали е възможно. Правих го същото на стария мотор, ама не помня кои точно гаснеха и кои не. Помня само, че на 3ти (стопения цилиндър) резултата беше различен от пстаналите три.

                  Пп: извинявам се за грешката, сега обърнах внимание на реда и съм ги броял на обратно. От към ангренажа.
                  Значи правилния ред е
                  1ви - гасне
                  2ри - работи на три
                  3ти - гасне
                  4ти - работи на три
                  Last edited by 52outs; d.m.y г., 21:26.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
                    Да. Точно това ми е логиката. Може и да не съм се изразил правилно.

                    Другата ми логика е, там където не гасне, при изключена дюза - дюзата пикае. Ама не знам дали е възможно. Правих го същото на стария мотор, ама не помня кои точно гаснеха и кои не. Помня само, че на 3ти (стопения цилиндър) резултата беше различен от пстаналите три.
                    Ако логиката за която говорих е вярна и впредвид експеримента, който си направил, ето какво се получава:


                    1ви цил. Изкл. - работи гадно на 3 цилиндъра >>> 2,3,4 биват
                    2ри цил. Изкл - гасне от воле >>> 1,3,4 не биват
                    3ти цил. Изкл - работи гадно на три цилиндъра >>> 1,2,4 биват
                    4ти цил. Изкл. - гасне от воле >>> 1,2,3 не биват

                    Сега, ако направим сечението на тия дето не биват, ще видим че и в двата случая присъстват 1 и 3. От друга страна 2 и 4 присъстват при вероятно биващите.

                    От това следва, че калпавите са 1 и 3.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Ако логиката за която говорих е вярна и впредвид експеримента, който си направил, ето какво се получава:


                      1ви цил. Изкл. - работи гадно на 3 цилиндъра >>> 2,3,4 биват
                      2ри цил. Изкл - гасне от воле >>> 1,3,4 не биват
                      3ти цил. Изкл - работи гадно на три цилиндъра >>> 1,2,4 биват
                      4ти цил. Изкл. - гасне от воле >>> 1,2,3 не биват

                      Сега, ако направим сечението на тия дето не биват, ще видим че и в двата случая присъстват 1 и 3. От друга страна 2 и 4 присъстват при вероятно биващите.

                      От това следва, че калпавите са 1 и 3.
                      Да. И аз така си обяснявам нещата. В случая, след поправката горе, се падат 2ри и 4ти

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
                        Да. И аз така си обяснявам нещата. В случая, след поправката горе, се падат 2ри и 4ти
                        Какво за поправката? 1342 e само редът им на палене. Не и номерацията им.
                        Номерата, както си е прието си им вървят от 1 до 4, като 1 е най-близкия до ангренажа а 4 - най-далечния.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Какво за поправката? 1342 e само редът им на палене. Не и номерацията им.
                          Номерата, както си е прието си им вървят от 1 до 4, като 1 е най-близкия до ангренажа а 4 - най-далечния.
                          Аз така ги броях до ейсега, но понеже не съм сигурен че това е посоката, хвърлих едно око в гугъл и във фият форума ми искочи питане за браво. Там казваха, че първи е от към маховика.
                          За това се поправих.
                          Ако е вярно има някаква логика да гасне в тоя ред. Да си търси 1-3ти винаги, за да се подкара. Не знам.
                          На стария мотор един цилиндър даваше различен резултат и беше скапан.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
                            Аз така ги броях до ейсега, но понеже не съм сигурен че това е посоката, хвърлих едно око в гугъл и във фият форума ми искочи питане за браво. Там казваха, че първи е от към маховика.
                            За това се поправих.
                            Ако е вярно има някаква логика да гасне в тоя ред. Да си търси 1-3ти винаги, за да се подкара. Не знам.
                            На стария мотор един цилиндър даваше различен резултат и беше скапан.
                            В конкретния случай с цел идентифицирането на вероятните калпави цилиндри е единствено важна номерацията, която си възприел, когато си им изключвал дюзите.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              А аз си чета тука и не разбирам защо тука се стига и до проблеми в цилиндрите при положение ,че на новия мотор уж всичко било ревизирано. И някъде колегата спомена за налягане от 2.5 бара,абе тя тая кола не е ли с оригиналния мап сензор(до 1.6)
                              ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                              Alfa Romeo 145 3.0V6
                              Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
                                А аз си чета тука и не разбирам защо тука се стига и до проблеми в цилиндрите при положение ,че на новия мотор уж всичко било ревизирано. И някъде колегата спомена за налягане от 2.5 бара,абе тя тая кола не е ли с оригиналния мап сензор(до 1.6)
                                На новия мотор е ревизирана главата. Долницата беше гледана и уж си беше запазена. Сегменти не са сменяни.
                                С оригиналния мап съм. 2.5 показва компютъра, но той мери + атмосферното. Демек = 1.5 надув.

                                Comment

                                Working...
                                X